BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

postservice

Bijdrage door gebruiker
08-10-2015
52 reacties
vandaag kreeg ik volgende email van postservice( nooit van gehoord )

Helaas hebben wij uw packet niet kunnen leveren aan u, omdat het adres stond in de verkeerde indeling.

Uw pakket met het nummer 6016225859 is aangekomen op 6 oktober.

Onze koerier kon het packet niet leveren, omdat de ontvanger niet thuis is.

Als het pakket niet binnen 15 werkdagen wordt ontvangen, heeft ons bedrijf recht om schadevergoeding te eisen van u, de kosten van de opslag van goederen kost EUR 4,27 per dag.
U kunt informatie over de procedure en voorwaarden van opslag bij de dichtstbijzijnde kantoor of op onze website vinden.

wat kan ik het beste doen? ik heb hen al laten weten dat ik thuis was, en dat ik geen pakket ergens heb besteld
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.