BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen na storing en problemen

Bijdrage door gebruiker
21-04-2017
4 reacties
Hallo,

Op 17 mail gekregen van tele2 over aflopen van mijn huidige abonnement , ze leuke aanbieding dusverlengd met nieuwtoestel de samsung S7.
abonnement zou pas 17 juni ingaan geen probleem zou je zeggen .
25 februari kreeg ik toestel al thuis geleverd mooi vlot ..
Op die zelfde dag kon ik plots geen data meer ontvangen met mijn oude toestel .., goed in de avond pakje maar opengemaakt zat brief bij die gelezen stond netjes in " bij aflever van toestel wordt de oude simkaart geblokeerd en moet u de nieuwe plaatsen "oke kan dacht ik . dus nieuwe geplaatst even in oude toestel maar nog geen data verkeer mogelijk wel bellen . dus nieuwe toestel proberen hielp niet .
Volgende dag toestel simkaart van mijn vrindin er in alles werk netjes 4 g in beeld , zij mijn simkaart geen 4g en data .
Dus legt niet aan het toestel dus maar effe bellen met tele2.
Diverse instellingen geprobeerd geen verbetering , ze wouden toch een dekkings onderzoek doen naar 4g dus dat laten uitvoeren , maar hier kwam niks uit . dus weer gebeld met tele2 zoueen storing betreffen in nieuwe simkaarten wordt aan gewerkt . twee weken later geen verbetering dus weer bellen
werd mij verteld dat de nieuwe simkaart voor het nieuwe abonnement was en pas 17 juni in gaat , of ik mijnoude simkaart weer wou gebruiken .
Ja maar die was geblokeerd oh dat had niet gemoeten meneer . ik meld dit even en dan passen ze de nieuwe simkaart wel aan . Nou prima .
na een week geen oplossing dus weer bellen , blijkt niet mogelijk omdat er een order besteling open staat voor 17 juni , en er niks aan verander kan worden . moest maar klachten formulier invullen en aangezien ik gewoon nog mijn oude abonnemeent door betaalde kon ik ookwel even formulier invullen voor terug betaling van de kosten .
Goed alles ingevuld , krijg ikmbericht dat men het niet i behandeling kon nemen omdat de klacht nog openstond .....
Dus weer gebeld met tele2 , men kon echt niks doen aan probleem .
Goed was het zat dus gebeld hoe ik alles kon opsturen , dit opgestuurd alles papieren en een brief met uitleg er bij gedaan dat ik afzie van de verlenging door alle problemen .
Tot mijn vebazing twee dagen later krijg ik mijn pakketje weer terug , met de mededeling dat ik dit binnen twee weken had moeten doen na ontvangst .....
Nu breekt mijn klomp , dit kan niet waar zijn .
Dus weer gebeld phufff , meneer Gorter ik verbind u door met opzeggingen ...
Uw heeft u toestel via internet besteld dan moet opzeggen bij die firma ?????
Oke mail terug gezocht website onderzocht , was tocht echt van tele2 nummers ontactinformatie allesverwees naar tele2.
Goed weer gebeld krijg ik te horen dat die mail vannatuurlijk van tele 2 is vreemd vond dat een mederwerker dat zou zeggen .
Goed even tot tien tellen en weer verder en kalm blijven , hoe dit verder op te lossen zij ik . Geen idee meneer ik snap u probleem maar kan in systeen niks veranderen omdat er een order in staat op 17 Juni , klopt zie ik maar die wil ik graag anuleren .
Dat kan ik niet doen laat systeem niet toe , ik verzoek u om klachten formulier in te vullen . heb de verbinding maar verbroken uit eigen overwegingen .

Wat kan ik doen om mijn gelijk te halen ,

oude obonnement is geblokeerd ( kan toevalig nog bellen , wat eigelijk niet zou mogen / kunnen ) nieuw abonnement gaat 17 juni in.
Maar daar wilik nu wel van af natuurlijk ...

Help help

J.D. Gorter







Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.