BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door stratenmaker

Bijdrage door gebruiker
03-03-2009
125 keer bekeken
5 reacties

Wij hadden een stratenmaker ingehuurd die onze gehele tuin zou ophogen en bestraten. Inmiddels heeft hij een gedeelte opgehoogd en een klein gedeelte bestraat. Wij hadden de helft aanbetaald, echter heeft hij heeft voor 1/4 deel werk verricht. Na de winterperiode zou hij terugkomen en de tuin verder aanleggen. Na 2 keer afgesproken te hebben, waarna hij niet is komen opdagen en na het laatste telefoongesprek waarin hij verklaard geen zin meer in het werk te hebben en zich failliet heeft laten verklaren (overigens niet bij kvk bekend) wil hij ons niet een gedeelte van de aanbetaling teruggeven. Welke stappen kunnen wij ondernemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.