Onlangs heb ik naast mijn bestaande Ziggo abonnement een Vodafone abonnement (sim only) genomen om zo ook gebruik te maken van de combinatie actie: Extra zenders, Ziggogo en 5 euro korting op de Vodafone abonnement.
Enige voorwaarde is dat de aansluiting op hetzelfde adres geregistreerd moet staan. Na weken met de klantenservice van Ziggo gebeld te hebben heb ik eindelijk de volgende reactie ontvangen:
Reactie klantenservice Ziggo:
"Bij het opzoeken van uw klantnummer en het controleren van de gegevens valt mij het volgende op.
In het systeem van Ziggo staat u ingeschreven op huisnummer 21 H.
In het systeem van Vodafone staat u ingeschreven op huisnummer 21 H.
In het systeem waarmee we de gratis extra's en de korting toevoegen staat u voor Ziggo op huisnummer 21 G.
In dit geval wil ik u vragen uw Vodafone telefoonnummer te laten verhuizen naar huisnummer 21 G, in het laatst genoemde systeem zal de synchronisatie dan voltooien en de kortingen geactiveerd worden."
Dus ik moet mijn Vodafone nummer omzetten naar de buren op 21 G om gebruik te kunnen maken van de extra's? Nadat ik heb terug gemaild dat dit een vreemd verzoek is werd ik meteen gebeld met als antwoord "Dit is de enige manier, wij kunnen dit niet aanpassen"
Ik vraag mij nu af - dit mag toch niet zomaar? Je nummer overzetten naar een adres waar je zelf niet woonachtig bent?
Mvg, Daniel