BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN

Bijdrage door gebruiker
03-01-2011
12 reacties
Hallo,

Ik heb sinds kort een thomson TG787v met glasvezelkabel via KPN. Probleem hierbij is.... het werkt niet. Je kan de instellingen van de modem niet veranderen waardoor mijn internet continue uitvalt en daarmee ook mijn mailverkeer.

Via de klantenservice van de KPN kom ik er niet uit. Het enige wat zij als antwoord hebben is dat zij daar geen antwoord op kunnen geven. Ik heb dit abbonement sinds vorige week maandag, maar heb er wel 3 maanden op moeten wachten. Mijn vraag is, kan ik KPN in gebreke stellen voor het leveren van een inferieur product en zo het abo opzeggen?

Ik hoor graag de reacties. Dank alvast
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.