BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Incasso Bol.com

Bijdrage door gebruiker
27-01-2012
132 keer bekeken
16 reacties
Is er niets te doen aan het incassobeleid van bol.com?
In 2009 heb ik een boek besteld bij Bol,com. Factuur achteraf betaald via internet. Volgens Bol (allemaal lucht) geen geld ontvangen. Bewijs op verzoek opgestuurd waarna vriendelijk bericht dat dit door gestuurd zou worden naar debiteuren-administratie.. Bericht terug van D.A.: geen geld ontvangen terwijl bedrag op juiste manier verwerkt was door bank. Enige mails heen en weer. Geen resultaat D. A. blijft bij haar verhaal. Een jaar lang allerlei dreigbrieven van incassobureau, waarop ik verwezen heb naar eerdere correspondentie met bewijzen aan Bol.com. Gewoon dreig-e-mails door gekregen van het incassobureau. Uiteindelijk na een jaar niets meer gehoord. Kreeg het vorig jaar rond de feestdagen een brief van bol.com met daarin het verhaal, dat ik al jaren ingeschreven stond en niets meer had besteld. Hoe goed bol.com wel niet was enz. Begin van 2012 had ik een boek nodig, dus maar weer bestellen. Kreeg bevestiging van mijn bestelling en dacht is nu alles opgelost?? Nog geen dag daarna nieuwe e-mail met daarin omschreven: geen bestelling mogelijk want er staat nog een bedrag open!!! Dus daar gaan we weer. Op het forum las ik over bol.com alleen maar dezelfde ellende bij andere leden. Wat is daar aan te doen. Een klacht indienen heeft geen zin, las ik uit de ervaringen van andere panelleden. Wat een puinhoop daar bij Bol.com op de debiteurenadministratie. Is het nu maar wachten op de komst van Amazon.nl eind 2012??? of kunt u dit onderwerp bespreekbaar maken. Misschien loop ik wel achter en is dit al gebeurd.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.