BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hotel goldcard

Bijdrage door gebruiker
29-08-2010
4 reacties
vorig jaar werden we benaderd door hotel gold card met een aanbieding voor 149€ dit heeft mijn dochter toen gedaan het was een telefonische verkoop ze heeft toen meerdere keren nadrukkelijk gevraagd of dit éénmalig was , ja inderdaad het was éénmalig, ze kreeg een brief met activeringscode etc.ingaande op 7okt 2009

tot onze verbazing is er op 1 aug 2010 geld afgeschreven van haar rekening á 149 € we hebben de organisatie hotel gold card gebeld van hoe kan dit , het verhaal was we hadden dit abb moeten opzeggen voor 1aug daar hadden we toestemming voor gegeven, dit hebben we niet gedaan we hebben zoals gezegd meerdere malen nadrukkelijk gevraagd of het éé'nmalig was dit is toen bevestigd.
we hebben de bank opdracht gegeven om dit bedrag terug te vorderen , nu kregen we tot onze schrik gisteren een brief van deze organisatie dat we moeten betalen en wel voor 7 sept anders kregen we een incasso buro op de stoep om dit bedrag te vorderen + bijkomende kosten

wat moeten we doen

groet Rita
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.