Sinds half februari ben ik al bezig met contact/antwoord vanuit CANNOCK CHASE over parkeerboetes ( meer dan 1000 euro) die onterecht zijn verstuurd. Blijkbaar is er iets mis gegaan met de vergunning en zijn er vanaf januari tot half februari boetes gescand en zijn deze boetes pas verstuurd na 1,5 maand en zijn deze eerst allemaal opgespaard waardoor ik 1,5 maand geen weet had van deze boetes. Als deze boetes direct worden verstuurd kan er ook sneller worden gehandeld.
Ik heb de boetes eerst verplicht moeten betalen en kan daarna pas een uitslag krijgen op mijn bezwaar. Dit duurt nu al twee maanden en krijg geen enkele reactie. Ze dienen de boetes binnen maximaal 2 weken te sturen en dit is niet gebeurt! Ik probeer al sinds halverwege februari contact met ze te krijgen hierover en hang op dit moment al LETTERLIJK langer dan 2 uur in de wacht. DIT IS SCHANDELIG! Ik snap niet dat gemeentes in zee gaan met dit soort bedrijven. Wat kan ik nu het beste doen en ik ben benieuwd of jullie wellicht meer klachten binnen krijgen? Want hoe kan het dat een commercieel bedrijf de boetes kan uitdelen?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.