BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb ik ook 2 weken bedenktijd bij de ing bank? i.v.m onjuiste info??

Bijdrage door gebruiker
22-04-2016
8 reacties
mijn man wilde geen reclame meer van de ing bank en had een gesprek op locatie raalte.
ik ben mede houdster van de rekening zonder pasje, is puur i.v.m evt overlijden van mijn man dat ik erbij sta..
nu echter kon mijn man wel een goedkopere rekening nemen omdat wij nergens gebruik van maken.
mijn man zet het om maar men vergat te vertellen dat ik dan een pasje kreeg en online kon bankieren en er aan vast zat
kreeg ineens een pasje thuis gestuurd met code.
ik wilde dit niet en we zijn weer terug gegaan naar raalte, nu zat er een ander persoon en die vertelde dat men dit niet kon terugdraaien en ik heb mn pasje ingeleverd voor vernietiging, nu moet ik een jaar lang betalen voor mn pasje hoorden wij 4 dagen later.
heeft mijn man geen bedenktijd van 2 weken om dit zomaar aan te nemen,??? voelt meer als oplichting. waarom veranderen van rekening soort als ik juist niks wil hebben van de bank, hij zou een aantekening doorgeven aan de ing dat mijn man verkeerd is voorgelicht. daar hebben we niks aan, ik moet betalen voor een pasje die ik niet heb.
wat kunnen we hier aan doen??
m.v.g j.dijkstra
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.