BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geschil Robotdiscounter.store betaling na niet leveren goederen

  •  
21-03-2025

Goedendag,

Na een bestelling te hebben geplaatst in augustus 2024 die na meerdere malen "deze week", bezorgd zou worden, heb ik op 1 oktober de creditcard aanbieder gevraagd om een chargeback.

Na aanlevering van bewijs dat het keer op keer niet werd geleverd en wel werd toegezegd heb ik mijn bedrag gelukkig terug gekregen.

Nu 20-03-2025, een dikke 5 maand later, beweerd het bedrijf dat er op 15 oktober 2024 het pakket is geleverd op mijn adres, getekend en wel door DHL.

Ik heb echter geen pakket ontvangen en nu dreigt het bedrijf met loonbeslag.

Ik kan niet meer terug kijken op mijn camerasysteem of er daadwerkelijk een pakket bij de voordeur is neergezet, hier kan ik dus niks mee. (90 dagen opslag.)

Na wat verder te zoeken over de oorsprong van dit bedrijf blijkt het van een bekende oplichter te zijn. Tjeerd-Jan Smit van ECG Nederland dat in het verleden al eens failliet is gegaan.

Hoe sta ik in mijn recht? Voortaan sowieso maar eens goed research doen alvorens ik iets online bestel, wat ik normaal ook wel doe.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

Omschrijving *

Typ hier je reactie...


0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.