BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie bij Onterechte 'Gebruikersschade'

Bijdrage door gebruiker
28-04-2014
8 reacties
Een poosje geleden heb ik bij een webwinkel een moederbord gekocht voor mijn PC, Echter toen ik deze uit de doos haalde kwam ik er achter dat ik een had met de verkeerde socket (zelf niet helemaal opgelet) waarop ik deze gelijk terug heb gestuurd volgens de richtlijnen van de winkel. Helaas krijg ik na een aantal dagen een mailtje waarin staat dat er gebruikers schade is met een verbogen pinnetje, dit kan niet aangezien ik dat gedeelte nooit heb aangeraakt, na wat mailtjes overenweer hebben ze hem opgestuurd naar de fabrikant die volgens de winkel hetzelfde zei en hebben ze hem nu terug gestuurd naar mij.

1. ik kan niks met dit moederbord.
2. as er al schade was is dat niet door mij geweest maar ik ben nu wel € 169,90 lichter.

Sta ik in mijn recht om mijn geld terug? en voor levering is een handtekening vereist, moet ik dit pakket aannemen of weigeren? Met Vriendelijke Groet, Henk
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.