Net zoals op de site staat te lezen (Dhr Talma) ben ook ik een benadeelde van de Leaseplan Bank. Ik heb op 13 jan jl een aanvraag gedaan voor de opening van een rekening voor onze vereniging met dien verstande dat die zsm zou worden omgezet naar een deposito rekening met de hoge rente van 3,95%. Omdat voor een vereniging andere eisen gesteld worden dan voor particulieren werd ons dit medegedeeld per mail. Alle stukken die ze nodig hadden oa KvKoophandel bewijs van bevoegdheid, kopie leg.bewijs, kopie afschr.tegenrekening enz .waren nodig voor verificatie (eigenlijk niets mis mee) zijn per omgaande direct een dag later verstuurd. Toen werd het stil, een aantal keren hun dure klantenservice gebeld met mijn vraag omtrent de status en telkens een smoes van we zijn er mee bezig tot dat ik vroeg er spoed achter te zetten ivm de hoge rente, die actie was al afgelopen werd mij verteld toen werd mij duidelijk waarom dit allemaal zo lang moest duren ik werd dus aan het lijntje gehouden. Ik heb nog een aantal mails gestuurd en op 15 febr jl een klacht gestuurd naar RADAR van de tros cc Leaseplan Bank (ter attentie van de directeur Dhr Rob Keulemans) waarin ik coulance wens te ontvangen in deze. Heeft blijkbaar wel geholpen want vandaag 20 febr ontving ik een mail dat ik over de rekening kan beschikken. Nu alleen nog afwachten hoe het uitpakt met de deposito met de hoge rente die ik graag met terugwerkende kracht geplaatst wil zien.
Vervolg komt dus nog.
Mvrgr P.Lalkens
Penningmeester.