BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ANWB winkel

Bijdrage door gebruiker
30-09-2015
50 keer bekeken
19 reacties
Op zaterdag 19 september '15 een jas gekocht in de ANWB winkel in Gouda, ik woon zelf in Groot Ammers dus dat is niet naast de deur. Aangezien ik eerst de jas wilde passen, voor de juiste maat e.d. heb ik hem dus niet via de webwinkel gekocht. De jas waar ik voor ging was er niet, wel een jas die tien euro duurder was. Ik kon wel de jas in de winkel bestellen dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen, maar ik wilde juist weten hoe ie zat, uiteindelijk toch de duurdere jas gekocht, krijg ik op 23 september een mail van de ANWB dat de jas die ik gekocht heb 30 euro goedkoper is, ik gelijk een bericht gestuurd naar de klantenservice, krijg ik als antwoord terug, na zes!! dagen dat als iets binnen 10 dagen na aankoop goedkoper is men het verschil terug krijgt, ik had volgens het bericht de jas eerder dan 10 dagen daarvoor gekocht, dus jammer maar
helaas. Ik vervolgens weer een bericht teruggestuurd en vandaag maar eens gebeld. Nu kan ik mijn geld wel terug krijgen, want het moet binnen 14 dagen, maar dan moet ik wel naar de ANWB winkel in Gouda voor zaterdag, dat is heen en terug 34,2 km, 1,80 parkeergeld en 4,00 pontgeld, dat kost me dus om en nabij de 10 euro. Geld terugstorten dat kan niet...Nu ben ik 25 jaar lid van de ANWB maar ik vind dit een hele slechte service van de ANWB.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.