BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement VERONICA magazine

Bijdrage door gebruiker
02-05-2008
2 reacties

Ik heb een abonnement bij VERONICA magazine. Daar wilden we vanaf dus schreven wij een brief begin maart 2008. Ruim 2 maanden voor de nieuwe periode. Deze brief hebben wij helaas niet aangetekend verzonden. We kregen geen respons van Veronica. Dus maar een tweede brief verzonden, ook niet aangetekend. Hierop kwam wel bericht. het abonnement zou doorlopen omdat we er niet op tijd bij waren. Een telefoontje naar hen bood de zogenaamde helderheid. We hadden maar moeten kijken in het colofon (de kleine lettertjes) en daar hadden we kunnen zien dat als er binnen twee weken geen respons was, dat WIJ dan alsnog gauw contact moesten leggen. Dat hadden we ook gedaan met een tweede brief maar die was dus enkele weken te laat. Met als gevolg dat we niet van het abonnement af kunnen komen. In het telefoontje naar Veronica was ik emotioneel geladen en beriep me ook op coulance en begrip. We hebben hier niet alleen met Veronica te maken maar ook met andere administratieve werkzaamheden. (En beiden een volledige baan)Daar hebben ze allemaal niets mee te maken, wij hadden er maar voor moeten zorgen en we hebben dus gewoon pech. Ze doen er niets mee. Juridisch staan ze sterk, ze hebben gelijk maar ze laten zich zo wel kennen. Klantvriendelijkheid speelt OOK een rol, een beetje begrip en empatisch vermogen ook maar DAT heeft Veronica magazine niet in huis. Dus mensen, wees gewaarschuwd, ze doen mooi en lief maar er zijn adders onder het gras en als het puntje bij paaltje komt, dan ben je nergens bij hen. De vraag aan kassa hieroiver is....kunt u nog wat bemiddelen, dan hoor ik het graag.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.