Mijn zoon heeft 24 juli 2015 een Diesel horloge gekocht bij V&D, na 2 weken bleek het uurwerk niet goed te functioneren. De wijzers bleven regelmatig stilstaan. Het horloge is toen terug gebracht naar de V&D ter reparatie (valt binnen de garantietermijn). Begin september kregen we een telefoontje , het horloge was weer goed (het was 6 weken weg geweest). Horloge opgehaald, en bij thuiskomst stond het uurwerk al weer stil. Weer terug met het horloge, nieuwe battery er in. Ook dit had geen resultaat, en tot wanhoop van mijn zoon knapte ook nog eens de band en viel daardoor het glas kapot. Ik heb toen zelf het horloge terug gebracht naar de V&D in Hengelo om te repareren. Het zou opgestuurd worden. Na 4 weken komt het bericht dat de zaak failliet is. Ik naar Hengelo om het horloge terug te vragen helaas kon dit niet. Een horloge van 259 euro, het eigendom van mijn zoon is verdwenen. Ze wisten niet of het naar het reparatiecentrum of naar de Diesel gestuurd was en een adres of telefoonnummer was ook niet bekend. Wat nu?
Waar heeft mijn zoon recht op?
Als U een oplossing hiervoor heeft wil ik het ook wel zelf regelen.
Vriendelijke groet,
[edit red: naam en adresgegevens verwijderd]