BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom kan ik als bestaande klant geen nieuw abonnement afsluiten bij KPN?

Bijdrage door gebruiker
29-01-2024
4 reacties
In 2019 heb ik een internet plus TV-abonnement afgesloten bij KPN. Door de inflatie zijn de abonnementskosten inmiddels een stuk hoger.Op dit momentzou ik een abonnement kunnen afluiten voor nagenoeg dezelfde prijs, maar dan met een tien keer snellere upload-/ en downloadsnelheid. Een telefoontje met KPN leerde me echter dat ik dit abonnement niet af mag sluiten omdat het alleen voor nieuwe klanten geldt. Dit vind ik toch vreemd: waarom zou ik als bestaande klant niet dezelfde dienstverlening krijgen als een nieuwe klant? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.