BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkeerde bezorging fotolens

Bijdrage door gebruiker
02-03-2009
3 reacties

Hallo forumbezoekers,

Eind december 2008 heb ik een fotolens gekocht bij Digital Street.nl, via het internet dus. Nu is deze lens op 24-12-2008 door TNT pakketpost op een verkeerd adres bezorg. Hierover heb ik bij TNT pakketpost eind december 2008 een klacht ingediend, waarop TNT pakketpost een onderzoek is gestart. Ditt onderzoek zou volgens de telefoniste van TNT pakketpost maximaal 8 werkdagen duren. Tot op heden is er nog geen definitief resultaat van het onderzoek. Enderzijds zegt de postbode dat hij het op het juiste adres heeft afgeleverd, aldus TNT pakketpost, anderzijds is aan de hand van de handtekening van de ontvanger duidelijk dat ik het pakket met de fotolens niet in ontvangstheb genomen. Deze handtekening van de ontvanger is in te zien op de website van TNT pakketpost.

Hierop heb ik vorige week een e-mail gestuurdaan Digital Street.nl met het verzoek mij ofwel een nieuwe fotolens toe te sturen, ofwel aan mij het aankoopbedrag van (ongeveer) 256 euro terug te storten, omdat ik vind dat het TNT onderzoek te lang heeft geduurd enhet het bedrijfsrisico is vaneen postorderbedrijf als Digital Street dat een postorderop een verkeerd adres wordt afgeleverd.Hierop krijg ik al een week geen reactie terug van Digital Street.nl. Vandaag 02-03-2009 heb ik een opnieuw e-mail gestuurd aan Digital Street met het verzoek te reageren.

Kan iemand mij adviseren hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.