BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

saturn

Bijdrage door gebruiker
03-02-2014
6 reacties
Wij hebben nu al 15 dagen storing aan onze telefoon ! De telefoon deed het gewoon voordat de monteur kwam op 20 januari! Nu doet de telefoon het niet meer. We hebben een all in pakket van XMS (telefoon tv en internet). Wij worden niet op de hoogte gehouden wat er aan de hand is, alle tot nu toe gedane beloftes zijn niet nagekomen, er wordt opgehangen (tot 2 x toe) door klantenservice midden in een gesprek. We hebben diverse mails gestuurd en div. malen gebeld. Wij zijn tot nu toe 1x gebeld dat het dezelfde dag in orde zou zijn (meer dan 1 week geleden). Wat kunnen wij nog meer doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.