BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ook problemen met de Nationale Telefoongids ?

Bijdrage door gebruiker
20-09-2007
13 reacties

Ik ben al 9 maanden vergeefs bezig om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids. Daarover heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van De Telefoongids.nl via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus, alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt. Toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten en de directie van De Telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze. U raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenserviceHebt u ook zo`n ervaring met de Telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?Fraver

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.