BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet ontvangen post

Bijdrage door gebruiker
31-01-2009
8 reacties

Ik heb 4 januari bij Tabernal-zaden zaden besteld en vooruit betaald.23 januari had ik nog niks ontvangen Tabernal zegt dat ze het pakketje gelijk opgestuurd hebben en hebbenhet voor een tweede keer opgestuurd. Tot opheden heb ik nog steeds niets ontvangen. Wel hebben ze vandaag navraag gedaan of het is aangekomen. Zij stellen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het niet bezorgen door TNT en willenmij het geld niet terugbetalen.Bij TNT nagevraagt en volgens TNT is de afzender verantwoordelijk.Mijn vraag is, heeft iemand ook slechte ervaringen met Tabernal-zaden of TNT en welke rechten heb ik, zodat ik mijn geld terug kan krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.