BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kassabon kwijt dure grap en geen garantiebwijs meer

Bijdrage door gebruiker
30-12-2013
19 reacties
Afgelopen zaterdag een Dolce-Gusto- koffiemachine bij Blokker gekocht. Nescafé geeft €50,- retour bij het insturen van een kopie van de kassabon. De bon is tevens het garantiebewijs.
Nu ben ik in de tussentijd genoeg mijn bon kwijtgeraakt. Ontzettend dom natuurlijk.Waarschijnlijk is deze bij het betalen in een andere winkel uit mijn portemonnee gevallen.
Heb net met Blokker gebeld om te vragen of het mogelijk is een nieuw betalingsbewijs te krijgen, maar dat is volgens hun klantenservice onmogelijk. Is dit terecht? Ik weet dat het zeer slordig van me is om de bon kwijt te raken, maar dit heeft wel verstrekkende gevolgen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.