Ik wou graag overstappen naar Ziggo maar helaas wordt dit onmogelijk gemaakt. De service is slechter dan slecht.
Ik heb via internet een abonnement voor tv en internet afgesloten met opstapservice. Hier was iets mis mee gegaan waardoor ik naar Ziggo gebelgd heb. Ze hebben het abonnement geannuleerd (met bevestiging) en een nieuwe aangevraagd met overstapservice. Tot zover werd het netjes geregeld.
Helaas was dit ook weer niet goed gegaan. Daarna heb ik nog 2x een half uur aan de telefoon gezeten om het te regelen, helaas zonder resultaat. Toen heb ik nog een keer gebeld en gezegd dat men het pakket maar moet annuleren. Uiteraard werd het toen binnen enkele minuten opgelost. Mijn abonnement werd bij Tele2 op 15 mei stop gezet en dan zou het bij Ziggo ingaan. Omdat ik via Tele2 niks hoorde heb ik daar heen gebeld (rond 20 mei), conclusie: Ziggo heeft het helemaal niet opgezegd. Dus weer naar toegebeld, er werd gezegd dat Ziggo alleen de overstap regelt bij nummerbehoud. Vond dit al raar dus even gekeken op de website en daar klopt niks van, het wordt ook geregeld voor internet en tv abbonementen.
Dus heb mijn abonnement maar geannuleerd via ziggo contactformulier maar ik krijg geen bevestiging ervan. Dus maar weer naar de klantenservice gebeld. Hun geven aan dat mijn abonnement wel geannuleerd is maar dat ze van het management geen bevestiging per mail mogen sturen. Ondanks dit krijg ik toch iedere keer weer mailtjes van Ziggo dat ik mijn overstap zelf moet regelen en dat de bestelling bij Ziggo gewoon door loopt.
Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren? Straks zijn er 14 dagen voorbij en dat zit ik er vast aan.
Als laatste poging heb ik nog een mail gestuurd naar : info@ziggo.nl en reactie@ziggo.nl Helaas heb ik net terug gekregen dat de adressen niet bestaan.
Al met al ben ik er ongeveer 5 uur mee bezig geweest en heb alleen maar ellende gekregen van de beste provider van Nederland !!
Weet iemand een oplossing?