BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

YouFone stuurt een rekening vanwege databundel, terwijl ik helemaal niet zo veel gebruikt had. Hoe kan dit?

Bijdrage door gebruiker
02-12-2017
8 reacties
In Oktober dit jaarzegt YouFone dat ik 1737.99 MB over mijn datalimiet heen ben gegaan, ik weet van mijzelf dat ik niet zo veel gebruikt hebt maar heb hier geen bewijs van. Ik weet dat ik niet zo veel gebruikt heb omdat hij zo veel heeft gebruikt terwijl ik aan het werk was, voor werk had ik nog 500 MB over en toen ik weer weg ging zei YouFone dat ze mijn internet toegang hadden geblokkeerd omdat ik er veel te ver overheen gegaan was. Ik wil nu mijn geld terugvragen, mijn abonnement opzeggen en iedereen aanraden om niet bij YouFone een contract te nemen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.