Rond 24 maart 2011 heb ik via de website van vodafone een nieuwe telefoon besteld (prepaid). Aangezien ik jaren bij T-mobile had gezeten en pas sinds kort was overgestapt op sim only van Vodafone, was ik niet op de hoogte van de simlock! Tevens is dit op de website NIET aangegeven als je een telefoon gaat kopen en vraag me af of Vodafone niet verplicht is dit beter aan te geven bij de consumenten??
Vervolgens heb ik op 26 maart 2011 het pakje aangetekend retour verzonden. Doordat ik ging track & trace nummer had ontvangen van de TNT, was het in eerste instantie niet mogelijk voor Vodafone om mijn pakje te achterhalen en TNT kon mij niet alsnog mijn track & trace nummer geven.
Op 20 april voor de zoveelste keer contact gehad met de klantenservice, waarbij mij verteld werd dat het geld binnen 3 weken op me rekening terugestort zou worden. NIET DUS! Inmiddels zijn we bijne 8 weken verder en begint bij me de wanhoop en irritatie op te lopen!
Heeft iemand nog tips??