BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vodafone woedend!!!!!

Bijdrage door gebruiker
15-10-2011
7 reacties
Ik heb in april/mei mijn sony ericsson vivaz ter reparatie gebracht. van begin af aan problemen met opslaan van de foto's en met internet. Na 3,5 week komt deze retour in de vodafone winkel in den helder. In de winkel start ik mijn telefoon en ik krijg geen beeld. De medewerker zegt dat de batterij leeg is, want die laden ze niet op ter reparatie. Thuis na een paar uur laden nog steeds geen beeld. Telefoon moest weer ter reparatie. Dit duurde ook nog eens ruim 3 weken. Ik zou een nieuw toestel krijgen volgens de winkel, klantenservice zei dat het alleen ging om het binnenwerk. Vervolgens krijg ik een gebruikt toestel retour, met daarop foto's en apps van een andere klant. Ook geeft het toestel steeds foutmeldingen aan. Ik heb het toestel nogmaals bij de vodafone winkel gebracht. Zij vertelden mij dat hij 3x opgestuurd moest worden voor een Swap. Nu kreeg ik na een paar weken het bericht dat er val/druk schade was geconstateerd en dat ik moet betalen om mijn toestel uberhaupt retour te krijgen. Dit was niet eens mijn toestel!!!!! Aangezien ik zelf al een aantal maal hierover in de winkel was geweest en zij mij doorverwezen naar de klantenservice, moest ik daar nu ook maar mee bellen. Ik stond notabene in de vodafonewinkel en ik moest zelf met mijn mobiel met de klantenservice gaan overleggen. Daar heb ik ook bijna een uur mee gebeld. De klantenservice wees daarop weer naar de winkel en stelde toen voor dat ik ook zelf maar naar dynabyte moest bellen. a €35ct per minuut en dan ruim 20 minuten in de wachtrij voordat ik uberhaupt mijn vraag kon stellen. Dynabyte meldde mij dat dit toestel heel veel klachten geeft, maar zou voor mij gaan mailen met collega's en mij op de hoogte houden van de uitkomst. (na 6 weken nog niks gehoord) Ondertussen kwam een andere medewerker kijken of hij mij wel kon helpen. Een paar uur later ben ik door hem teruggebeld en valt het nu onder "coulance" dat ik een nieuwe vivaz krijg. Deze ligt nu voor mij klaar in de winkel. Zoals u begrijpt wil ik geen vivaz meer. De reparatiedienst kan de problemen van dit toestel blijkbaar niet verhelpen en ik moet zeggen dat ik na al die maanden problemen erg boos ben. Ik heb veel kosten gehad hieraan. Ik betaal maandelijks een hoog bedrag, waar ik niks aan heb, want het leentoestel is amper op te laden, (ja kan wel als je de lader vast taped aan de telefoon) En ik kan er niks mee, daarmee lopen de kosten voor bellen en smssen lopen ook hoger op.
Ik bel wekelijks met de klantenservice, maar krijg steeds loze beloftes dat ze mij terugbellen. Ik wil een ander toestel wat wel werkt! Ik ben bereid om bij te betalen als de kosten voor het toestel hoger zijn, dan mijn vivaz destijds was.
Vodafone doet nu niks voor me, maar als ze mij in de winkel willen hebben om het leentoestel in te leveren en de vivaz op te halen dan sta ik niet voor mezelf in! En het gaat gebeuren een dezer dagen. Schandalig hoe ze met mensen omgaan en hun geld! Klantenservice is ook in bepaalde gevallen erg grof en erg klantonvriendelijk.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.