BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone hoge rekening en spookverbruik

Bijdrage door gebruiker
18-05-2016
3 reacties
Ben nu al bijna 6 jaar klant bij Vodafone en heb hier nooit klachten gehad.
Ik heb een abonnement en betaal netjes mijn rekeningen en zit nooit buiten mijn tegoed behalve in vakanties en dat is dan met instemming.

Afgelopen donderdag (12-05) kreeg ik netjes een sms dat ik op 75% van mijn bundel ben. Gelijk mijn mobiele data uitgezet zodat de kosten niet oplopen. Afgelopen maandag (16-05) kijk ik op de my vodafone app naar mijn tegoed en zie ik tot mijn schrik dat ik voor €56,67 buiten mijn bundel heb verbruikt, een uur later kijk ik nog eens en is dit opgelopen tot €99,99 euro en ik krijg een sms dat mijn data tot het einde van de maand geblokkeerd is.

Ik kijk mijn gegevens na en zie dat ik op 14-05 voor €15,62, op 15-05 voor €27,08 en op 16-05 voor €39,94 heb verbruikt. Dit is vreemd aangezien ik mijn mobiele data uit heb staan en op deze tijden (midden in de nacht) mijn telefoon op de kast had liggen en ik lag te slapen.

Dinsdag 17-05 de klantenservice gebeld, en na 20 minuten in de wacht te zijn gehouden komen ze met de mededeling dat ze er niets aan kunnen doen, misschien heb ik de data wel zelf verbruikt, wie kan het zeggen. Maar als ik mijn abonnement verleng, kunnen ze het bedrag wel teruggeven.

Het lijkt erop dat ze op deze manier proberen om hun klanten bij zich te houden, aangezien mijn abonnement in agustus afloopt. Maar ik ben helemaal klaar met Vodafone en ga op zoek naar edn andere provider die er wel is voor de klant!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.