Laatst augustus is mijn dochter gebeld geworden voor een verzekering voor haar nieuwe telefoon, antwoord van haar was, nee geen interesse. Nu eind oktober word er van mijn rekening een bedrag van € 41.25 afgeschreven onder premie Life Line, The Phone House. Ik heb gebeld met Life Line en gevraagd wat de bedoeling is van het afgeschreven bedrag. Ze zeiden tegen mij dat het een verzekering voor de mobiele telefoon was en dit bedrag 3 maandelijks word afgeschreven. ik heb hun toe verteld dat mijn dochter nooit een verzekering heeft afgesloten. tevens heb ik hun gevraagd HOE ZE IN GODSNAAM AAN MIJN REKENING NUMMER KOMEN WAARVAN HET GELD IS AFGESCHREVEN. Mijn dochter heeft een eigen rekening waar het abbonement maandelijks van word afgeschreven. Ze zeiden tegen mij dat ze een opname hadden van het telefoon gesprek, waarop ik zei, dan zoek dat maar eens op en laat dat mij dan maar eens horen. Nu een dikke week later niks meer gehoord.ik heb het geld terug laten boeken en hun dit ook duidelijk gezegd.
Mijn vraag is nu, wat kan ik hier aan doen, pure oplichterij, ik wil een vergoeding voor de gemaakte ellende en een excuus vanuit hun zijde.