Dit jaar hebben mijn vriend en ik besloten om upc te nemen, van af het moment dat wij zijn gaan verhuizen deden zich de eerste problemen voor.
Het werd niet op de juiste datum aangesloten, maar er werden wel verhuiskosten gerekend.
Toen we belden met UPC zei diegene aan de lijn dat ze het terug zouden berekenen en dat gebeurde ook.
Toen een paar maanden verder, zagen we dat ze kosten weer erbij hadden gezet, en nu is de rekening opgelopen.
Weer gebeld en ja nu zouden ze het weer eraf halen.
Maar dat is weer niet gebeurd, komt er op neer dan tellen ze de verhuiskosten erbij op en halen ze het eraf, opeens zien we na het bekijken van alles dat ze ook abbonementskosten 1 keer naar €42,31 hebben verhoogd.
Vandaag gebeld en het proberen uit te leggen, maar volgens die mevrouw klopt het wat er op de rekening staat, terwijl wij zien staan op de vorige rekening dat de verhuisskosten zijn meegerekend met de huidige.
Lang verhaal, onze vraag is wat kunnen wij hiermee doen.
Zoals ik al in diverse topics zag voorbij komen, klantenservice kennen ze echt niet en sommige reageren nogal grof en niet meeverend.
We willen het contract ontbinden maar weten niet of het kan,naar mijn weten moet een bedrijf zich aan de regels houden (je bent niet in zee gegaan met een bedrijf die zich niet aan de regels houdt)
Dus vraag 1, hoe kunnen wij dit uitleggen aan UPC?
Vraag 2, hoe kunnen wij het contract stoppen en kan dat dan ook?