BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC medewerkers liegen en nu kan ik betalen!

Bijdrage door gebruiker
03-02-2012
5 reacties
Begin december 2011 stelde ik UPC via e-mail een vraag over de overstap service. Een medewerker belde mij die dag, legde het goed uit en vroeg of ik telefonisch de order wilde plaatsen, en dit heb ik dan ook gedaan.

Afspraak was dat ik 25,- euro Activatie kosten zou betalen en 45,- euro borg voor de internet modem, zo is het ook opgenomen in de voicelog!

2 dagen later kreeg ik de telefonische order per e-mail bevestigd. Daarop zag ik ineens 30,- extra kosten voor Activatie kosten van de draadloze modem. Ik belde direct de UPC klantenservice en men gaf aan dat men niks kon doen omdat dit een bevestiging was en nog geen factuur was aangemaakt. Ik moest maar terug bellen als het fout zou gaan op de factuur.

Nou januari 2012 ontving ik de eerste factuur en ja, de 30,- extra kosten voor de draadloze modem zijn gefactureerd en geïncasseerd.

Ik neem contact op via het contact formulier en ik kreeg als antwoord dat deze kosten wel terecht in rekening gebracht zijn. Ik bel direct weer met de UPC klantenservice, daar krijg ik te horen dat deze kosten wel terecht zijn omdat de draadloze wifi modem alleen gratis is bij een 50MB totaal pakket en niet bij het pakket met 25MB internet.
Ik verwijs vervolgens naar de gemaakte voicelog waar we mondeling de kosten hebben besproken maar deze kon men niet beluisteren. Ik verwijs daarna na het gesprek wat ik met de klantenservice heb gehad n.a.v. de bevestigings e-mail en toen werd dood leuk gezegd dat die medewerker een notitie had gemaakt dat hij wel heeft doorgegeven dat deze kosten terecht waren!!!! NOU ECHT NIET, dan had ik direct de order geannuleerd.

Ik had maar moeten annuleren n.a.v. de bevestiging e-mail, jammer dan maar ik moet gewoon die 30,- betalen. Voor 30,- zit UPC nu met een zeer ontevreden klant en deze klant zal na het jaar contract direct opzeggen, maar aan mij verdienen ze straks niks meer. Wel erg jammer want voor de rest werkt alles prima, maar uit principe blijf ik dus geen UPC klant!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.