Ik heb vorig jaar augustus een abonnement afgesloten bij Youfone. Dit abonnement zou mijn abonnement bij kpn vervolgen per half september. Nu ben ik door een fout bij youfone pas half oktober aangesloten. Bij het aansluiten bleek echter mijn telefoonnummer zoek. Na heel heel veel contact met de 'klantenservice' is youfone er na echt boosworden in geslaagd wel ineens in 1 dag mijn nummer terug te halen. Daarna heeft het nog een week geduurd voordat ik ook internet het. Nu wil ik graag overstappen omdat ik echt niet tevreden ben ivm storingen e.d. Ik was in de veronderstelling dat mijn abonnement per september af zou lopen, maar na contact met de klantenservice blijkt dit echter pas 02 november te zijn. Dit is klaarblijkelijk de datum dat ook mijn nummer door youfone is gevonden. Nu vraag ik me af of dit kan. In de papieren van youfone staat nergen een ingangsdatum, die wel is aangegeven op het formulier. Wel heb ik de mails van bevestiging en waarin ze aangeven dat ze mijn gegevens kwijt zijn. Kunnen ze mij zomaar houden aan de door hun genoemde datum?