BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte klantenservice Hi

Bijdrage door gebruiker
23-06-2011
11 reacties
beste mensen, wie kan mij helpen. Ik heb al jaren een abonn bij Hi. eigenlijk betaalde ik voor niks omdat ik nooit belde.

op 08 juni jl kreeg ik zonder voorafgaande waarschuwing, een brief van Hi dat ze mijn telefoon hadden afgesloten omdat er een rekening van € 14,39 open zou staan. omdat zij automatisch innen heb ik daar verder geen omkijken naar. in de brief stond niet op welke maand dit betrekking had. het was slikken of stikken. ik moest het maar accepteren als een waarheid. dat deed ik natuurlijk niet.

na lang zoeken kwam ik achter een mailadres van Hi. ik mailde hen met de vraag welke rekening openstond maar zij vonden dat zij hierop niet konden antwoorden. ik moest maar met hun "klantenservice" bellen. een 2e mail werd niet eens beantwoord. ik ging daarop naar een vestiging van Hi maar ook daar konden zij mij niet helpen.

dus ging ik maar zelf mijn rekening afstruinen en kwam erachter dat de rekening van april jl niet was betaald. ik betaalde het terstond. dat is nu 3 dagen geleden maar mijn telefoon is nog steeds niet open.

dus belde ik vandaag weer met hun "klantenservice". eerst kreeg ik een Miep die haar naam niet wilde noemen. toen haar woordenschat te klein bleek om mij fatsoenlijk te woord te kunnen staan gooide ze doodleuk de hoorn erop. ik belde terug en kreeg ene Barend. hij berichtte me, in tegenstelling tot hetgeen in hun brief staan, dat ik volledig zou zijn afgesloten. ook hij kon de elementaire normen van fatsoen niet opbrengen en gooide de hoorn er ook op. waarschijnlijk is dat heel gebruikelijk bij Hi want ik ben dat nog nooit ergens anders tegengekomen. nota bene heb ik al jaren een abonnement van T-mobile waar men heel anders met klanten omgaat. Hi kan bij T-mobile gaan leren hoe het wel moet.

kunt u mij adviseren wat ik in deze moet doen. a) ik wil weten wanneer mijn telefoon wordt aangesloten. b) hoe ik mijn kontrakt bij Hi kan beeindigen. het abonnement is de vorige maand verlopen en c) waar ik een klacht tegen Hi kan indienen.

allemaal vast bedankt voor uw hulp. ik zie uw suggesties graag tegemoet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.