Zijn er meer mensen met problemen bij het opzeggen van hun abonnement - telefonie providers? Zelfs bij het schriftelijk opzeggen van het abonnement?
Neem dit geval:
Sinds een paar maanden help ik mijn bejaarde ouders met hun administratie. Ik kwam er achter dat Tele2 al jaren een maandelijkse factuur stuurt, zonder dat er een tegenprestatie tegenover staat. Nette brief gestuurd om het abonnement op te zeggen. Nul reactie. Maar Tele2 ging wel door met het afschrijven de afgelopen maanden. Nu heb ik van lieverlede de automatische incasso stopgezet. Maar dan krijg je meteen een dreigbrief van Tele2 dat mijn ouders moeten betalen, anders volgt er 40 euro aan incasso- en rentekosten. Wat zo jammer is, is dat mijn oudere ouders zich daar dan meteen weer grote zorgen om maken. Mijn moeder had het eerder telefonisch geprobeerd, maar kwam er niet doorheen. Nu zit ik in het buitenland. Ik zal wel vanaf hier met een tele2 nummer moeten gaan bellen. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan....
zijn er soortgelijke ervaringen met tele2 of andere aanbieders?