Beste mensen,ik zit met een probleem. Ik heb onlangs via de zaak een nieuwe telefoon aageschaft voor zakelijkgebruik. Toen ik de telefoon ontving duurde het niet lang voor er zich een storing voordeed. Het was een hele hoge pieptoon welke uit het hoorgedeelte van de telefoon kwam. Na contact gehad te hebben met de Technische service desk van HTC (Eutotwice in Belgie) Heb ik de telefoon opgestuurd. Dit was binnen 14dagen na aankoop (4 dagen ofzo) Het duurde en Duurde na een poos kreeg ik de telefoon weer terug met de hoop dat het euvel verholpen zou zijn. In eerste instantie leek dit ook zo maar na een half uurtje de telefoon aangehad te hebben kwam de pieptoon terug alleen nu werd het drastisch een hardere en hogere toon! Ik heb weer contact gehad met HTC met de vraag waarom de telefoon ongerepareerd terug is gekomen. Hier konden zij geen antwoord opgeven en ik zou dan met EuroTwice moeten bellen. Dus ik ga met Eurotwice bellen. Het probleem zou niet erkend worden door de monteur waarna deze hem gewoon weer in het doosje heeft gestopt en terug heeft gestuurd. Ik kon de telefoon weer opsturen. Dit heb ik gedaan. Na een tijd kreeg ik hem weer teruug. Nu was wel het eerste probleem verholpen maar nu doet zich een ander probleem voor. Het kraakt en ruist en soms valt de stem van de gesprekspartner weg. Wat mij in deze situatie tegen de borst stoot is het volgende. Op de website van de leverancier (Dangaard telecom) van HTC staat het volgende:a) Indien het toestel binnen 14 dagen na aankoopdatum is en er zijn maximaal 15 minutenmee gebeld (inkomende + uitgaande gesprekken) dan betreft het een DOA en zal deeindgebruiker een compleet nieuw toestel ontvangen van het repaircenter;voor meer info kun je hier de pdf downloaden met alle tekst: http://www.shop4all.dk/DownloadAttachedFile.aspx?guid=20bdca0a-a150-4677-9047-276475d0ac06&shopid=26Dus als ik er zo goed naar kijk heb ik dan gewoon recht op een nieyw toestel aangezien de problemen zich binnen de eerste 14dagen voordeden. Deze conclusie is ook meerdere malen bevestigd door een medewerkwer van HTC.Wat moet ik nu hier mee? Moet ik het toestel nu maar weer opsturen in de hoop dat het goed afloopt of moet ik ze gewoon aan hun regels houden? Want ik ben bang dat als ik het toestel weer opstuur dat of het probleem niet erkend wordt of dat er zich weer een ander probleem voordoet.Graag jullie mening op deze situatie.