Beste...,
Ik heb al 1 jaar een hostingpakket afgenomen bij PCExtreme voor 3 domeinen en daarvoor natuurlijk ook wat webruimte. Ik heb nadat de bereikbaarheid van mijn website slechter werd, het contract met het hosting bedrijf PCExtreme opgezegd. Ik heb hiervoor een brief geschreven en daarin letterlijk vermelddat ik "1domein wilde verhuizen en 2 wilde opzeggen".
Die opzegging ging in eerste instantie al fout, tevens met het wijzigen van de SIDN gegevens. Dat is na veel mailen en bellen opgelosd, maar nu moet ik nog een factuur betalen voor het hosting-pakket. Dit had ik nl. op moeten zeggen via mijn gebruikers-paneel ophun website.
Ik heb aangegeven dat ik niet beter weet, dan dat die webruimte gekoppeld is aan mijn domein en dat ik dus echt in de veronderstelling was dat alles was opgezegd. Op mijn facturen staat het afzonderlijk vermeld, maar achter het domein en achter de hosting staat letterlijk tussen haakjes het domeinnaam, waar het om gaat. Ik had naat mijn menign dus echt niet kunnen weten dat ik het hostingpakket geheel ergens anders op had moeten zeggen.
Ik heb hierover een klachtenbrief naar de directie geschreven. Zij gaven toe dat er fouten zijn gemaakt met het wijzigen van de SIDN gegevens, maar dat staat los van defactuur van 70 voor het hostingpakket. Deze moet ikdusgewoon betalen.
Ben ik verplicht om deze factuur te betalen? Wie heeft tips over wat ik ngo kan doen tegenover dit bedrijf?
Nogmaals; ik vind echt dat ik in mijn recht sta en ik ben dan ook echt niet van plan om deze factuur te betalen.