BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobiel geblokkeerd door provider

Bijdrage door gebruiker
15-12-2014
6 reacties
Geachte heer / mevrouw,

ik ben door mijn provider Vodafone voor uitgaande gesprekken geblokkeerd, ik was te laat met betalen, ik kreeg een sms bericht dat ik voor 7 december moest betalen dat heb ik oom betaald en november kon er op 25 november ook niet af omdat mijn uitkering later komt. Dus November betaal ik deze week en december kan er normaal af. Maar dit is al vaker gebeurd nooit wat aan de hand werd nooit geblokkeerd en nu ineens wel.
Nu zit ik dus als alleenstaande moeder met een kind van 8 jaar zonder telefoon als er wat gebeurd kan ik niemand bellen.
Mag Vodafone dat zomaar doen.
Ik moest die rekening voor 7 december betalen om uitgaande gesprekken tegen gedaan en ik heb op 4 december gelijk betaald toen de uitkering er was en nog geblokkeerd.
Wst kan ik er doen en mogen ze dat?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.