BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lifeline abonnement

Bijdrage door gebruiker
20-06-2011
2 reacties
Hallo,

ik heb in 2005 2 abonnementen afgesloten bij Phonehouse en op beiden ook een lifeline polis afgesloten. Dat werd automatisch geïncasseerd van een andere rekening dan mijn dagelijkse betaalrekening.

In 2007 zijn de 2 telefoon met pensioen gegaan en ben ik bij Vodafone gegaan ivm mijn zakelijke abonnement. Ik wist niet en het is mij bij afsluiten van de polissen NOOIT medegedeeld dat ik zelf moest beeindigen anders had ik het wel geweten anders de persoon die bij mij was ten tijde dat ik het abonnement afsloot.

Tot mijn verbazing zie ik toevallig doordat ik een brief kreeg van Lifeline dat mijn beide polissen van 2007 gewoon zijn doorgegaan. Ik heb ongeveer 1000 euro betaald aan die polissen zonder dat er gebruik gemaakt werd van de telefoons waarop ze waren afgesloten.

Ik heb ze nu gemaild en ze zeggen terecht dat ik zelf op had moeten zetten, ik wist dat niet en heb dat nooit geweten. Ze bieden me nu uit coulance 2 kwartalen aan om terug te betalen. Graag wil ik vargen wat te doen aangezien ze wel willen is er blijkbaar een onderhandelingsruimte en mag dat wel om zomaar stilzwijgend te verlengen ?

Ik hoop dat iemand me kan atwoorden wellicht zijn er anderen die dit ook hebben meegemaakt

Grtz

Ed
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.