Ongeveer 1 jaar gelden heb ik, een alles in één pakket van Tele2 afgesloten. Dit omdat de prijs/kwaliteit verhouding mij erg aansprak. Het internet zou snel en de tv zou scherp zijn. Nu weet ik wel beter.
In januari 2013 heb ik de upgrade naar "hd tv" gemaakt incl. uitzendinggemist, live pauzeren etc. Dit op aanraden van Tele2 nadat ik had aangegeven niet tevreden te zijn met de kwaliteit van het tv signaal. Ook de internet snelheid zou omhoog gaan door een paar simpele instellingen te wijzigigen in de router/modem.
Dit alles heeft tot de volgende resultaten geleid ; Zeer matige tv kwaliteit, zappen gaat langzaam, de tv gids laden duurt een eeuwigheid en het internet (zowel bedraad als wifi is traag)
Vervolgens weer contact gehad met de KS van Tele2, deze gaven aan dat een paar instellingen van de router/moden gewijzigd moesten worden en dat een nieuwe tv decoder de oplossing zou zijn. U raad het al.. Dit heeft niet geleid tot een oplossing.
Wat vindt u van de diensten van Tele2? en hoe kom ik van mijn contract af? heeft iemand nog tips ( de technische dienst van tele2 niet meer ) (contract loopt nog tot 01-01-2014)