BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN HI abonnement gekocht bij Phonehouse

Bijdrage door gebruiker
23-11-2010
Reageer
Hallo,

Mijn man heeft bij Phonehouse een nieuw mobieltje gekocht met een abonnement van Hi op 17 september 2010 ook zat er een abonnement bij voor internet voor €2,50 per maand. Hij had voorheen een prepaid abonnement van Tele2 en ze vroegen bij Phonehouse of hij het nummer wilde behouden, mijn zei het mag mocht het niet lukken nog geen ramp. De medewerker van Phonehouse vertelde dat mijn man na 5 werkdagen het nieuwe simkaartje in zijn nieuwe mobiel kon doen, dit vergat hij echter en het werd dus 9 werkdagen.
Mijn man blij met zijn nieuwe mobiel en internet, totdat ik zijn vrouw ging internetbankieren dat ik plots zag een dikke vette rekening van de KPN van €450,65 schrik. Heb gelijk de KPN gebeld dit de medewerker uitgelegd hoe dit kon dat het niet goed was die vertelde mij dat mijn man een €0.00 contract had ik zei wat???????? dit kan niet heb een abonnement die heb ik bij phonehouse afgesloten. De medewerker van de KPN vertelde dat dit de fout was bij Phonehouse ik vertellen dit kan niet is onmogelijk ik kon mijn verhaal niet eens meer verder vertellen want u kunt wel begrijpen was des duivels voor ik het door had had de medewerker van KPN de telefoon al neergelegd. Hoezo onbeschoft. Toen heb ik Phonehouse gebeld die medewerker zei dat is onmogelijk en zou contact opnemen met het hoofdkantoor van Phonehouse.
Ik heb mij intussen aangemeld bij hi/online omdat wij geen rekening krijgen en op de site de rekening kan bekijken wat schetst mijn verbazing ligt er weer een dikke rekening te wachten van €418,14. Gelijk contact opgenomen met phonehouse ik vertelde al aan hem jeetje dat kunnen wij niet betalen heb ook mijn gezin en er liggen nu rekeningen te wachten die ik even niet kan betalen wegens deze vette rekeningen.......mevrouw het komt allemaal goed maakt u zich niet druk wij nemen wel weer contact op met het hoofdkantoor van Phonehouse we mailen wel weer.
Nu de dag van vandaag 22-11-'10 krijgt mijn man een smsje van KPN dat er een rekening van €418,14 openstaat word dit niet binnen 3 dagen betaald worden we afgesloten. Mijn man over de rooie en heeft zelf maar eens gebeld met Phonehouse de medewerker vertelde beld u zelf maar eens naar het hoofdkantoor en wat denk je nu zijn we dik over de rooie ze weten van niks over onze klacht hebben geen bericht van gehad, gelijk naar de winkel phonehouse gebeld en gevraagt hoe dit kan mevr. maakt u zich niet druk we hebben alles doorgegeven. Heb hem verteld dat hij het binnen de 3dagen moet regelen en anders schakelen we radar of kassa wel in we zijn het nu spuug zat netjes gezegt dan.



Help Help Help Help wat moeten we doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.