BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hoe krijg ik contact met orange

Bijdrage door gebruiker
09-06-2008
3 reacties

Hallo

ik zit al vanaf 27-11-2007 te wachten op de snelheidsverhoging naar 8mbit.

naar tientallen telefoontjes naar de helpdesk is er nog steeds niets gebeurd.

de ene belofte na de andere wordt niet nagekomen het enige wat men zegt is dat er een call is aangemaakt in november en dat d technische dienst er mee bezig is .

ik heb gevraagd om €10 korting per maand want dat is het prijs verschil tussn 4 mbit en 8 mbit.

de reactie van orange hier op is wij kunnen niets doen zolang de technischedienst er mee bezig is.

8 maanden is toch wel heel erg lang voor zo´n probleem.

het getuigt niet van een professionele organisatie.

wat voor mogelijkheden heb ik nu nog.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.