BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi-kpn abonnement

Bijdrage door gebruiker
22-08-2010
Reageer
half juni 2010 abonnement HI 25 opgezegd miv 01 aug. 2010 via 1200 tel.nummer. Ook opgezegt middels brief naar KPN Telecom.
Totaal geen actie gezien en gehoord van Hi-kpn.
Nog een paar keer via 1200 contact gehad en ook via klachtenservice email.
Omdat er totaal geen reactie komt van Hi-kpn heb ik de sim-kaart geblokkeerd.
Wilde aanvankelijk het 06 behouden voor prepaid, maar daarvoor moet eerst het abonnement uit de lucht gehaald worden en dan ontvang je blikbaar een prepaid kaart thuis.
Vreemd is als je telkens met 1200 belt krijg je telkens te horen dat het dezelfde dag nog wordt geregeld.
Nog telefoontjes en brieven hoor je niets, je ziet niets van Hi-kpn. Ik ben behoorlijk teleurgesteld.
Wie heeft dezelfde ervaring?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.