BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geschil met Tele2 over een (spook)factuur en nu afgesloten wat nu

Bijdrage door gebruiker
09-10-2017
5 reacties
In maart 2017 ontving ik via Bos incasso een vordering van 8 euro van Tele2 nederland B.V., terwijl ik in de schuldsanering zit, ik betwiste deze factuur aangezien het om een factuur ergens in December 2016 ging van de huur van 2 telefoons, terwijl ik normaal via Tele 2 altijd een email ontving aangaande facturen, ik heb alle facturen van Tele 2 er op na gekeken en die zijn tot op heden betaald doormij, ik heb zelfs mijn bankafschriften uitgeplozen om zeker ervan te zijn dat dat zo is.
Ten eerste heeft Tele 2 dus nagelaten om mij deze factuur te emailen, daarbij heb ik nooit de 1ste en 2de betalingsherinnering van hun mogen ontvangen, ten derde heeft Bos incasso mij gemaild dat ik dus direct die 8 euro over moest maken en daarbij € 40,40 incasso kosten en volgens mij is dat ook niet de goede wijze van volgorde.
Ondanks dat ik tot op heden altijd mijn facturen van Tele 2 netjes heb voldaan hebben hun mij op 6 Okt. 2017 afgesloten en kan ik nog een factuur van hun ontvangen van de telefoon huur tot einde contract data en 50% van de abonnements kosten.

Ik vind dat dit volgens mij onjuist handelen is van Tele2 en Bos incasso,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.