Het is begonnen met een verlenging van mijn abbonement incombinatie met een nieuw toestel en een nieuwe e-sim. Order stond op pending en kon niet geannuleerd worden door medewerkers van Vodafone. De klantenservice van Vodafone gaf aan dat annuleren van de verlenging (inclusief het inleveren van telefoon) binnen twee weken de enige manier was om het op te lossen. Dit heb ik tegen mijn zin dus dan maar gedaan.
De annulering is verwerkt maar een maand later is het probleem niet opgelost. Het bellen, langsgaan bij winkels, wat bijna een bijbaan is geworden heeft geen enkel effect.
Op het forum van Vodafone zag ik dat het een bekend probleem lijkt te zijn. Ik heb drie weken geleden op het vodafone forum gevraagd of het probleem kan worden opgelost. Hoewel er volgens mij serieus naar wordt gekeken kan Vodafone geen enkele indicatie geven over wanneer het probleem is opgelost. Mijn probleem zou wel met voorrang zijn doorgegeven aan de afdeling die het kan oplossen.
Volgens medewerkers van Vodafone op het forum kan overstappen naar een andere provider met nummerbehoud ook niet omdat de portering niet kan plaatsvinden bij een vastgelopen order.
Kan iemand bedenken wat ik nu nog kan doen?