BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

canal digitaal

Bijdrage door gebruiker
14-03-2011
7 reacties
hoi

ik ben in juni 2009 een contract aan gegaan met canaldigtal. voor twee jaar. ik kreeg na 3 maanden problemen met mij decoder. ik bel op ze hebben mij van a tot z vertelt wat ik moest doen.probleem niet opgelost. na 6 maanden wordt er mij vertelt dat het software problemen zijn. maar ik zou een nieuwe decoder krijgen. heb er vier gehad probleem niet opgelost. ik heb voor meer dan 500 euro gebeld en nog geen oplossing. ik heb brieven gestuurd(aangetekend) maar nog nooit iets gehoord. dus ja dat werk ook niet je kan elke week een aangetekende brief sturen kost je 8 euro maar je krijgt toch geen antwoord. en je telefoon kosten die krijg je terug als je aangetekend je rekening stuurt en wat denk je brief kwijt of niks gehad. ik wordt er hopeloos van. elke dag in dag uit van het kastje naar de muur worden gestuurd. en als ik nu bel om mij contract op te zeggen vertellen ze mij u contract loopt tot 31 dec 2011 dat is een half jaar langer dan ik dacht. ik zeg raar ben in juni 2009 een contract aan gegaan voor twee jaar dat is bij mij juni 2011 en niet 31 dec. ja dat weet ik niet hoe dat kan. ik wil zo graag van dat contract af aub mensen help me
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.