BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belsimpel geeft geen geld terug voor een toestel dat Niet Compatible is.

Bijdrage door gebruiker
07-09-2012
87 keer bekeken
18 reacties
Koop NOOIT bij BELSIMPEL.NL een telefoon! Mijn dochter van 14 jaar heeft 1 jaar gespaard en heeft daar een Simlockvrije Samsung Ace Plus gekocht. Op de dag van aankomst (8 aug jl) meteen geopend en als 1e wilde ze WHATSAPP downloaden. Maar helaas: ze kon de app Whatsapp niet downloaden! Boodschap: Toestel was NIET COMPATIBLE. Dus dezelfde dag nog gebeld naar belsimpel, maar dat lag niet aan het toestel maar aan Samsung zelf. Samsung gebeld maar dat was het ook niet. Uiteindelijk zelf maar de telefoon gepakt en wat dingetjes uitgeprobeerd. Kom ik erachter dat het een Vodafone toestel is! Dus Vodafone sim-kaart geregeld, die erin gedaan en ja hoor: nu is toestel wel COMPATIBLE en kan Whatsapp gewoon gedownload worden. Ook gaat toestel soms uit en weer vanzelf aan. Het toestel is pas 28 dagen oud! Heb tig keer gebeld en gemaild, mijn ongenoegen geuit, geld terug of nieuw toestel gevraagd (helaas dit ik dit pas toen de 7 dagen verstreken waren) maar Belsimpel doet HELEMAAL NIETS! Ja, ik mag het toestel opsturen (op eigen kosten) dan kijken ze of er een defect aan het toestel te vinden is.Dat vertrouwen heb ik nu natuurlijk niet meer. Ik heb alle mails nog. Weet iemand of ik hier nog iets mee kan? Het ergste vind ik het nog voor mijn 14-jarige dochter!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.