acer laptop travelmate 632 lc.
Gekocht op 20-08-2002.
Nu is mijn scherm kapot gegaan op 17-06-03
Mijn dealer gegaan en die heeft heb opgestuurd naar acer...werd heel mooi gerepareerd.
De verzend kosten werden door mijn dealer betaald… heel mooi…
Nu 21-03-2004 is het weer raak… mijn scherm ligt nog heel vaag op en heel..heel in de verte kan ik nog iets zien…het logo van acer zie ik ook heel vaag.
Dus bel ik acer … ja zegt hij kan aan windows liggen ik zou er windows maar even opnieuw
Toen heb ik maar eerst een systeem herstel gedaan , maar het bleef het zelfde.
Dus heb ik acer terug gebeld en gezegd dat ik het al eerder meegemaakt had en dat het onder de garantie viel… nee zij hij je hebt maar 3 maanden op reparatie…
Maar van zo’n laptop mag ik toch wel verwachten dat het scherm langer meegaat dan 2.5 jaar ….
Ik kon hem naar hun toesturen en zij zouden hem doorsturen naar Duitsland om te repareren… maar deze kosten kwamen voor mijn rekening.
Kan dit zomaar dat hij binnen een korte tijd 2 keer kapot gaat en dat het mezelf geld gaat kosten.
Je hebt toch ook een bepaalde verwachte levenduur van zo’n laptop.
Weet iemand hoe dit voor mij geregeld is…
Help me hier mee … mijn dank is heel groot