BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement stopzetten

Bijdrage door gebruiker
17-02-2011
11 reacties
Ik ben sinds Januari verhuisd naar het buitenland.
Voordat ik vertrokken ben heb ik contact gehad met t-mobile over mijn abonnement waar ik nu geen gebruik meer van kan maken. Mij werd verteld dat ik een bewijs van uitschrijven op moest sturen en dat het dan in orde was. Het abonnement zou worden beëindigd. Nu 2 maanden later zegt t-mobile mij dat er van mij verwacht word 500+ euro te betalen voor het stopzetten. Of het abonnement door te laten lopen tot 25 april 2012. Hier heb ik ze nogmaals over gebeld, helaas zonder enig resultaat. Er werd doodleuk gemeld dat er geen notitie is gemaakt van mijn eerdere gesprek en dat ik dan maar het incasso bureau af moet wachten.
Heeft t-mobile het recht om mij te dwingen dit bedrag te betalen ondanks dat zij mij verkeerde informatie geleverd hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.