BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement ben

Bijdrage door gebruiker
07-11-2019
10 reacties
Ik heb een prepaid abonnement bij BEN. Nu heb ik een nieuwe telefoon met nummerbehoud besteld bi BEN. Op 22 november krijg mijn nieuwe telefoon. Via mail te horen gekregen waar ik op letten en wie het gebeuren komt brengen met naam en nummer erbij. PRIMA. een uur later kijk in mijn mail, huidige provider geeft nummer vrij!! Nadat ik verschillende keren het bos ben ingestuurd bij de helpdesk van BEN , krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon (Na 1,5 week en verschillend waardeloze contacten) die mij kan helpen. Ik krijg binnen 10 minuten een A4tje toegestuurd waarop vermeld staat hoe de procedure voor het terug zenden gaat. Nadat met veel bombarie het pakket is afgeleverd (mail, tijdstip, persoon, paspoort, nummer persoon) mag ik nu via de post het pakketje retour sturen, tevens is BEN niet verantwoordelijk indien het pakketje verdwijnt!!!
Tevens is het eigenlijk zo dat ik iets gekregen heb wat niet heb besteld!! Dat is de fout van BEN.
De oplossing Indien de telefoon retour moet, wil ik dat iemand (gecertificeerd) de telefoon komt ophalen.
Het liefste wil van al de trammelant af en de telefoon behouden met mijn nummerbehoud!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.