mijnheer mevrouw
onderstaande brief heb ik naar pretium telecom gestuurt
wat kan ik verwachten?
Mijn schoon moeder : [edit redactie] Informeerde mij over een brief die ze had gekregen van een voor haar onbekend bedrijf.
Het bleek te gaan over Uw bedrijf, mijn schooon moeder 81 jaar en slecht horend had wel een telefoontje gehad van de “P T T “ met een aanbieding.
De telefonische verkoop praktijken aan ouderen is door hun slecht gehoor wel erg makkelijk ze denken dat ze met de “P T T “te maken hebben.
Opzeggen binnen 7 dagen en voor ouderen binnen 3 maanden, ok zul je zeggen, alleen moet dit schriftelijk gebeuren en voor ouderen van boven de 70 zoals in uw “welkomsbrief” is dit lastig, laat de ouderen gewoon telefonisch met rust en maak schriftelijke reklame, dat scheeld een hoop ergernis.
Bovendien blijkt dat de telefoon al 3 dagen overgezet is. En zij nu dus “klant” is van een andere aanbieder die ze niet wil.
Mijn Schoonmoeder is via de telefoonlijn aangesloten op persoonlijk alarm, ze is hulp behoevend.
Zet met onmiddelijke ingang en zonder overzet problemen de telefoon weer over op de vorige aanbieder.
Indien er iets gebeurt, en de telefoonlijn ligt er uit dus als zij de hulp dienst niet kan bereiken of de dienst haar niet kan bereiken, zal ik er zeker niet voor terug schrikken om juridische maatregelen te treffen.
Hoogachtend
H Peters