BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gazelle electrisch

Bijdrage door gebruiker
13-11-2013
2 reacties
Ik heb 22 maanden geleden een elektrische fiets van Gazelle gekocht. deze fiets met goude batterij heeft 2400 euro gekost. Nu 22 maanden later is hij al 6 terug gemoeten voor reparatie. Ze hebben al een nieuwe motor, 2 nieuwe houder, nieuw kastje, deels nieuwe bedrading en 2 nieuwe batterijen. Nu hij voor de zoveelste keer binnen en word hij naar de fabriek gestuurd en weer eens gerepareerd. Waarschijnlijk wéér een nieuwe batterij.
Kan ik mijn geld terug eisen? of tenminste een nieuwe fiets? Kan ik mijn fiets weigeren? Ik heb toch rechten? Wie heeft er ook al problemen ondervonden met een Elektrische fiets van gazelle aankoopjaren11-2012?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.