Laatst had ik met mijn Audi een lekke band en werd niet geholpen zoals de voorwaarden vermelden.
Naderhand met Mobiliteit in gesprek geweest, maar Audi weigert toe te geven dat zij niet juist gehandeld hebben.
De voorwaarden zijn te vinden op: www.audi.nl/mobiliteit
Daarin wordt vermeld dat je geholpen word met een lekke band en mocht het langer dan 3 uur duren, dat je recht op vervangend vervoer hebt.
De ANWB verzorgt de Audi mobiliteit en is gekomen, maar konden geen vervangende band verzorgen (na werktijd) en mochten geen thuiskomer van Audi monteren. Zij konden mij dus niet helpen en zeiden dat ik geen recht op vervangend vervoer had en hebben mij bij de trein afgezet. Heb op station broodje en kop koffie genomen en was bijna 7 uur later thuis. De dag erna heb ik met Audi contact gezocht en zij blijven volhouden ondanks hun eigen voorwaarden dat ik geen recht op vervangend vervoer heb en ook het broodje en kopje koffie niet kan declareren.
Wanneer ik gewoon ANWB lid ben krijg ik in zo'n geval vervangend vervoer.
Wat is het nut dan van Audi Mobiliteit.